Startseite
  Archiv
  Cheryl
  Bilder
  Gästebuch
  Kontakt
 

  Abonnieren
 


http://myblog.de/cheryl

Gratis bloggen bei
myblog.de





schneeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!

bi mir hets hütt sitt gestert zobe (also samschtig zobe) ununterbroche gschneit. es isch alles mega schön wyss und es gseht alles mega schön us :D

es isch aber voll nit kalt, nur grad null grad, dorum isch dr schnee au mega nass, aber gliich es gseht alles himmlisch us :D

do isch winterdienscht aber e fremdwort, dorum hets hütt do in vancouver mega s verkehrschaos gä. es isch ebbe rächt sälte, dasses in vancouver schnee het und denn grad no so viel, dorum hän die meischte autos keini winterreife.

es het jetzt dusse ca. 10 cm schnee und me lauft wirklich im schnee, da kei mensch dr schnee wägschuflet

muess morn mol no paar fötteli mache, damit ihr wüsset, wie schön do alles usgseht :D

 vellecht erläb ich do jo sogar wissi wiehnacht, dermit gsehts jo im momänt indr schwyz nit grad rosig us, ihr häns jo mega warm!

e mega liebe gruess

cheryl 

27.11.06 09:08
 


bisher 1 Kommentar(e)     TrackBack-URL


(27.11.06 21:38)
hey sister
du tuesch jo so, als ob d no nie i dim läbe schnee gseh hättisch.:-) härzig. tja isch wohl nüt gsi, mit vorem schnee und matsch chönne flüchte, hesch en grad überen kontinent mitgnoh und uns hesch die warme temperature gloh.
liebs grüessli us dr schöne warme schweiz.

Name:
Email:
Website:
E-Mail bei weiteren Kommentaren
Informationen speichern (Cookie)



 Smileys einfügen



Verantwortlich für die Inhalte ist der Autor. Dein kostenloses Blog bei myblog.de! Datenschutzerklärung
Werbung