Startseite
  Archiv
  Cheryl
  Bilder
  Gästebuch
  Kontakt
 

  Abonnieren
 


http://myblog.de/cheryl

Gratis bloggen bei
myblog.de





bald isch Wiehnachte!

Hey Zämme!!!

Jetzt isch scho fascht mitti Dezember! Die Zyt vergoht wirklich wie im Flug! Mi Vater chunt scho die Wuche! Am Fritig um genauer zsi :D

 

Mir gohts wirklich mega super! Mini host family het jetzt e Wiehnachtsbaum ufgstellt. Er isch megaaaaaaaaaaaaa amerikanisch!!! Das ka me sich gar nit vorstelle! Muess mol no e Fötteli mache vo däm "wunderschöne" Baum, denn chönnet dir euch selber e Bild mache Er isch absolut überlade mit Dekoration. mit Kugele und Bänder und allem mögliche Kram. S beschti isch denn no, dass e paar Sache rosa sind! Er isch natürlich us Plastik und d Lämpli lüchte in allne Regebogefarbe! So hässlig Ich lieb unsere Wiehnachtsbaum indr Schwyz! Nächscht Johr hilf ich freiwillig mit ufstelle und dekoriere ich vermiss dä typischi Tannegruch, das isch doch eifach e Zeiche für Wiehnachte! Naja, nächscht Johr denn widr

 

Denn hän mir do no e megaaaaaaaaaa Theater ka, will mir e überschwemmti Toilette ka hän. D Toilette isch halt eifach e biz überloffe. Aber will d Hüser halt in Nordamerika eifach alli us Pappe baut sind (us so komischem zämmepampte Holz-Liim Gmisch), het das biz Wassser derzue gfiehrt, dass grad alles Wasser durch d Decki tropft isch und im untere Stock ufs Bett vodr Sherri-Lynn... Do het sie natürlich überhaupt kei Freud ka. Sie het denn d Anne beschuldigt öbbis ins WC gschosse zha und das het halt e mega Stritt gä. Jetzt isch aber alles widr friedlich, d Sache sind gwäsche worde und alli sind fröhlich :D

Hütt het denn mini host family youth group ka, aber stellet euch mol vor um welli Zyt??? Normalerwis isches am Samschtig am 10i am Morge!!! Hütt hän sie no so e spezielli Sitzig ka wäge Wiehnachte, aber trotzdem widr um 10i am Morge! Ich ka das nit verstoh, ich glaub bi uns würde do nitemol d Leiter selber cho

 

mis room mate wird nach de wiehnachtsferie nüm bi mir im Zimmer si. irgendwie find ich s no cool, hoff ich krieg kei Neus , aber anderersits find ich s au schad, denn obwohl sie amme biz närvig gsi isch, ha ich doch no Glück ka mit ihre. Ha jetzt Angscht, dass die Nächschti mega närvig  wird... Naja, mol luege. Dr Grund wieso sie uszieht und in e anderi Familie goht isch mega krass. Sie muess in e Einzelzimmer zieh, da ihre Vater will, dass sie no mehr lernt. Ich mein, sie lernt jetzt scho enorm viel!!! Sie goht jedes Wuchenänd siebe Stund in Bibliothek, denn lernt sie immer no unter Wuche indr Bibliothek und denn lernt sie no am Obe, wenn sie heim chunt! Wirklich krass viel. Und dr Vater verlangt trotzdem no, dass sie mehr lernt... Wo sie mir das gestert verzellt het, het sie mega brielt... Sie tuet mir mega leid...

ich freu mi jetzt mega fescht ufdr bsuech vo mim vater, ha scho e richtige plan ufgstellt :D

 

wünsch euch allne no viel spass bim wiehnachtsgschenkli kaufe!!!

Euri Cheryl

11.12.06 05:39
 


bisher 0 Kommentar(e)     TrackBack-URL

Name:
Email:
Website:
E-Mail bei weiteren Kommentaren
Informationen speichern (Cookie)



 Smileys einfügen



Verantwortlich für die Inhalte ist der Autor. Dein kostenloses Blog bei myblog.de! Datenschutzerklärung
Werbung