Startseite
  Archiv
  Cheryl
  Bilder
  Gästebuch
  Kontakt
 

  Abonnieren
 


http://myblog.de/cheryl

Gratis bloggen bei
myblog.de





fötteli vo mim hus uf ringo

gestert isches mega lässig gsi im usgng. mir sind go in e so e art bar gange, wo verschiedeni sänger gsunge hän und es isch eifach so coool gsi. Die sänger und sängerinne hän so hammer stimme ka, unfassbar! denn hän sie immer no gitarre derzue gschpielt, eifach hammer!!! ich has so gnosse, aber ich ha eifach dr thomas mega vermiss, da sie amme so liebeslieder gschpielt hän

hütt isch indr schuel füüralarm gsi, isch no rächt witzig gsi. alli EFSchüeler (sind glaub ca. 250) hän miesse über e winzigi träppe vier stöck abelaufe. das isch schomol rächt lang gange und ich glaub, wenns wirklich brennt hätti wär d hälfti verschhmor uf däre träppe. nacher sind mir denn alli ufem trottoir gsi und kei mensch isch me dure cho. mega viel sind denn ins blenz gange, so dass die s gschäft vom johrhundert gmacht hän mit däm füralarm. d füürwehr do gseht au no rächt witzig us, die autos sind wiss. dr alarm isch zum glück umsunscht gsi, aber es isch dorum umso witziger gsi

 

anschliessend bin ich denn in das andere fitness-studio gange. das isch eifach mega cool, es isch drei dollar pro itritt und no räch gross. ich mach jetzt jede mäntig 20/20/20, d.h. 20minute cardio-training, zwanzig minute body shape und 20minute pilates. für das zahl ich dr normali itritt, cool oder?  cool isch au, in mim fitness-studio hets e schwimmbad und e ishalle, d.h. ich weiss jetzt scho, wo ich im winter ka schlo schlittschueh-fahre :D cool, oder??? ich ha mi ämmel mega gfreut, wo ich gseh han :D

und denn ha, entgege allne lütt, wo mir gsait hän, ich wird do zue näh, ha, ich ha no überhaupt nit zuegno!!! das macht halt das hammer feini philippinische ässe vo minre host family! ha dänkt, ich muess das jetzt doch mol erwähne in mim blog, da mi scho e paar gfrogt hän, will ich jo immer widr vom feine ässe do gschwärmt han

 

süscht gohts mir eigentlich super, d rägezyt do het zum glück nonig agfange, aber lutt wetterbricht sölls morn afoh rägne.

ich weiss nit, on ihr das in europa so mitkrieget, aber do isches wirklich meeeegaaaaa krass, was so schiesserei und amokläufer in schuele agoht. bis jetzt hets vier mol töti inere schuel gä (drei mol dervo in de USA). das het mi mega gschockt!

 

also, leuts, ich bin k.o. ha euch mol e paar bilder vo mim host ufeglade, es sind niteso viel und sie sind niteso guet, aber besser als nix

 Viel spass im HeLa wünsch ich däne wo gön!!!

 

Euri Cheryl 

7.10.06 06:36
 


bisher 0 Kommentar(e)     TrackBack-URL

Name:
Email:
Website:
E-Mail bei weiteren Kommentaren
Informationen speichern (Cookie)



 Smileys einfügen



Verantwortlich für die Inhalte ist der Autor. Dein kostenloses Blog bei myblog.de! Datenschutzerklärung
Werbung