Startseite
  Archiv
  Cheryl
  Bilder
  Gästebuch
  Kontakt
 

  Abonnieren
 


http://myblog.de/cheryl

Gratis bloggen bei
myblog.de





shopping time :D

gestert bin ich dr ganzi tag in de outlet stores indr nöchi vo seattle gsi! es isch hammer gsi!!! vor allem wills rächt billig gsi isch! ich ha zwar nix kauft, was ich wirklich brucht hätti, denn ich ha eigentlich welle puma-schueh kaufe und e winterjacke, trotzdem ha ich 100US Dollar usgäh.

d areis isch e mega ghetto gsi. denn ich bi mit dr tina gange, die het aber ihre pass vergässe ka, nachdem sie e horrornacht hinter sich brocht het (verzell nacher no mehr) und dorum het sie denn nomol heim miesse und mir hän sie denne unterwegs irgendnöime ufgablet. d areis isch ca. 2 stund gsi, aber d amerikaner hän halt e knall bi dr sicherheit, dorum hän mir no miesse e halb stund am zoll umestoh. ich ha miesse e fingerabdruck vo mine beide zeigfinger mache lo, e neus fötteli, das uf mim pass isch nid usreichen und denn no e mega formukar usfülle und so witter. denn het me keini frücht und sandwich dörfe ifiehre, froget mi eifach nit wieso me keini frücht dörf mitbringe, das ha ich ächt nit begriffe, aber sie hän sicher e gueti erklärig

danach sin mir denn in de outlet stores ako. wenn ihr euch jetzt e shopping mall vorstellet, sind dir also total falsch, denn es isch e kleins städtli/dörfli, wo nur us stores bestoht und wo me eifach nur shoppe und ässe!!! E Paradies also :D d kleider (nike, puma, adidas oder au polo, burberry u.s.w) sind öbbe halb so tür wie indr schwyz und zum teil hets richtig schnäpchen, do koschtet e t-shirt irgendwie nur 5 dollar. allerdings ha ich denn keini sportkleider welle kaufe und ha mir stattdesse stiefel, e rock und e pulli kauft und denn, wie könnts anders si bi mir, biecher :D dr hammer isch jo, dört hets e christian outlet store, ich hätt am liebschte mega viel kauft, aber mi budget isch halt beschränkt. do koschtet e cd, je nachdem welli und ob s doppelalbum isch, zwüsche 5 und 18 dollar. in däm store hets aber au ganz typisch s amerikanischs züg, wo eifach so oberkitschig isch, dasses eifach nüm zum ushalte isch. In däm shopping center isch wirklich extrem uffällig gsi, dasses viel dicki amerikaner het. das isch wirklich krass, 1.5 stund nach dr grenze isch dr unterschied zu canada ächt enorm!!! au s ässe sälber isch wirklich anders, ich weiss das tönt mega blöd, aber es isch wirklich eso.

ich ha mi denn e carfahrt lang mitemene koreaner unterhalte, isch no cool gsi, mehr über das land z erfahre und au mol d sichtwiis vomene sehr gebildete koreaner zhöre. er het politik und business studiert und er het also wirklich no rächt ahnig dervo. er isch denn allerdings sehr enttüscht gsi, wo er gmerkt het, dass ich e fründ ha das isch ebbe wirklich voll scheisse do, me ka eifach nit mitemene typ öbbis mache oder rede, ohni dass die do hintergedanke hän. vorurteil vo sprochufenthalt stimme halt doch

ich has do aber immer no mega cool, d sunne schiint immer no! gestert ha ich scho angscht ka, dass d rägezyt scho agfange het, aber das isch anschiiinden nit eso :D

ich hoff ihr häns alli mega cool in spanie ka!!!

 

Schöne obe euch allne no!!!

 

Euri Cheryl 

 

9.10.06 19:36
 


bisher 1 Kommentar(e)     TrackBack-URL


Délia (9.10.06 21:51)
aha sister isch go shoppe. tönt jo nit schlächt was du dir do so gleistet hesch was.
tja du weisch jo au wie damis sin, die hän doch immer und überall en knall, es tuet sich jo immer wieder bestätige.
und was sich den nu mit dr tina und dr horrornacht gsi? hesch nümm verzellt.
wünsch dir no viel spass und bis bald
sister

Name:
Email:
Website:
E-Mail bei weiteren Kommentaren
Informationen speichern (Cookie)



 Smileys einfügen



Verantwortlich für die Inhalte ist der Autor. Dein kostenloses Blog bei myblog.de! Datenschutzerklärung
Werbung