Startseite
  Archiv
  Cheryl
  Bilder
  Gästebuch
  Kontakt
 

  Abonnieren
 


http://myblog.de/cheryl

Gratis bloggen bei
myblog.de





mi läbe wird normal :D

So, do mol widr e bricht vo mir. Die leschte paar täg sind eigentlich mega ruhig gsi bi mir. Ha niteso viel gmacht usser ind schuel gange.

Am mäntig isch bi uns jo fiirtig gsi (thanksgiving), do ha ich zerscht mol gemütlich usgschlofe, denn 2 stund mitem thomas im skype gschwätzt (oh, ich vermiss ihn so) und denn am nomittag bin ich an strand. Es isch eifach so schön gsi, es isch langsam rächt kiehl, wägem wind, aber es isch eifach herrlich die letschte sunnestrahle vorem winter zgniesse. Mir hän do die letschte zwei wuche immer am morge ca. 5grad ka und am nomittag öbbe zwanzig. Das sich wirklich mega cool. Jetzt foht aber denn d rägezyt wirklich ah…

Am strand ha ich denn no paar fötteli vo mir gmacht, sie sind im ordner 9.10. zfinde.

Am zischig ha ich mir e winterjacke kauft. Es isch rächt miehsam gsi, do sie do irgendwie nit wirklichi winterjacke hän und wenn denn eifach mega tüür. Usserdem ha ich e familiepackig fructis shampoo kauft. Es isch 750ml für nur 3.49 dollar (das sind ca. 4franke). Dr hammer, oder??? Danach bin ich denn widr ins fitness-studio gange. Ha denn so e hammer fernsehsändig gluegt (während ich ufem laufband joggt bin), wo sicher au bald in Europa chunt. Es isch ähnlich wi deutschland sucht den superstar. Sie heisst „you think you can dance“ und dört gohts halt eifach ums tanze. Ich has kurz vorem finale gseh, dorum sind tänzer wo tanze eifach HAMMER guet. Ich hoff sie chunt au in europa, wenn ich widr zrug bin, denn es isch no ganz amüsant gsi

Am obe ha ich denn leider, leider mini liebe gilrmore girls verpasst (do isch nämlig scho die neui staffle am laufe :D), da ich  s am Telefon gsi bin (muesch also nit ifersüchtig si,délia )

Hütt isch ebbe mi tag, wo ich die ganzi zyt indr schuel bin. Ich ha vom viertel vor nüüni bis am halb fünfi durchgehend schuel. Das isch rächt krass, weshalb ich jetzt total groggy bin

Ich hoff, s hela isch cool und d lütt, wo in spanie gsi sind, vergässe nit, mir e genaue bricht zschicke usserdem wünsch ich allne, wo ferie hän no schöni ferie und däne wo schaffe, sag ich nur: „keep going on!!!“

 

Euri cheryl

 

12.10.06 04:54
 


bisher 0 Kommentar(e)     TrackBack-URL

Name:
Email:
Website:
E-Mail bei weiteren Kommentaren
Informationen speichern (Cookie)



 Smileys einfügen



Verantwortlich für die Inhalte ist der Autor. Dein kostenloses Blog bei myblog.de! Datenschutzerklärung
Werbung