Startseite
  Archiv
  Cheryl
  Bilder
  Gästebuch
  Kontakt
 

  Abonnieren
 


http://myblog.de/cheryl

Gratis bloggen bei
myblog.de





Weekend vorbei

hey zämme

 das week-end isch für mi die totali erholig gsi, ich ha eigentlich nit viel gmacht.

am fritig bin ich mit mim room mate, dr naoko, go ässe. eigentlich het sie mir welle japanisch s ässe zeige, da das aber irgendwie nit klappt het, sin mir denn halt go chinesisch ässe in chinatown. s ässe isch hammer fein gsi, es isch mega viel gsi. leider cha ich euch niteso genau beschriebe, was ich ka ha, da ich so öbbis no nie gässe ha. ich ha riis und e sauce ka, sie isch gääl gsi mit mais und chicken. irgendwie isches siess gsi, aber gliich salzig und nit wie sweet und sour. ich kas halt ebbe nit wirklich beschriebe. es isch aber sehr fein gsi :D

am samschtig bin ich denn ins fitness-studio und zum zweite mol bin ich dört vomene typ agschnurt worde. ich könnt glaub e sammlig mit telephonnummere ufmache aber ich schmeiss d nummere dänk immer schön wäg, da ich jo mi schatz scho gfunde ha :D

am obe bin ich denn dehaim gsi und ha eigentlich welle lerne, aber das ha ich denn doch nit gmacht

hütt bin ich denn in däre gmeind gsi, wo ich euch scho vor mega langer zyt mol gschriebe ha. es isch e baptist church gsi. dr worship isch ächt cool gsi und ich ha scho dänkt, vellecht isch die gmeind jo öbbis für mi, aber denn sin d akündigunge cho und die sin leider ALLI uf philippinisch gsi, d.h. ich ha kei wort verstande. d predigt denn isch e kauderwelsch gsi zwüsche englisch und philippinisch. nit das ich nit scho gnueg mieh hätti e englischi predigt z verstoh, wenns denn aber no mit philippnisch gmixt isch, ha eifach kei chance mehr. dorum wird die gmeind wohl au nix für mi. ich blib also ufdr suechi nachere gmeind

 

am nomittag ha ich denn niteso viel gmacht, ha telephoniert und mails beantwortet und jetzt setz ich mol wort in tat um und gang go lerne denn alli lerne immer schön brav und ich mach eifach überhaupt nix

 

ich hoff, euch gohts allne guet, ha ghört s hela isch cool gsi. ich wünsch allne e guete schuelafang, wo widr ind schuel mien!!!

 

Euri Cheryl 

16.10.06 02:56
 


bisher 0 Kommentar(e)     TrackBack-URL

Name:
Email:
Website:
E-Mail bei weiteren Kommentaren
Informationen speichern (Cookie)



 Smileys einfügen



Verantwortlich für die Inhalte ist der Autor. Dein kostenloses Blog bei myblog.de! Datenschutzerklärung
Werbung